![]() |
![]() |
Okno
słownikowe zawierające listę osób uprawnionych do pracy w programie. Okno
wprowadzania użytkowników składa się z listy użytkowników (po lewej stronie), przycisków funkcji (u dołu okna) oraz pól
wprowadzania danych (po prawej stronie listy). Lista użytkowników to posegregowane alfabetycznie symbole
użytkowników nadane w momencie wprowadzania nowej osoby do bazy. Lista może
być segregowana wg symboli (Nr ID) lub wg Imion. Aby posegregować listę należy
kliknąć tytuł kolumny. Każdy
użytkownik ma przyporządkowany trzy literowy symbol (Nr ID) który jest jego
identyfikatorem w programie. Każdy użytkownik na podstawie tego symbolu posiada
utworzony folder w którym są tworzone i przechowywane tymczasowe pliki
programowe. Przykładowo
użytkownik ALA posiada następujący swój folder: X:\PZM\BLUECEL\USERS\ALA Poszczególne
człony ścieżki oznaczają: X:
- oznacza
litere dysku gdzie został zainstalowany program. PZM\BLUECEL
– jest
folderem programowym. USERS\ALA
– jest
folderem tymczasowym użytkownika. Pola
wprowadzania ·
Imię – imię użytkownika. ·
Nazwisko – nazwisko użytkownika. ·
Nr dowodu – numer dowodu osobistego użytkownika który
będzie przygotowywał deklaracje INTRATAT. ·
Nr upr. agenta – numer uprawnień użytkownika
który jest agentem celnym i posiada nadane przez Urząd celny uprawnienia. ·
Data – data nadanie uprawnień
agenta celnego. ·
Telefon - numer telefonu do użytkownika. ·
Faks – numer faksu do użytkownika. ·
e-mail - adres elektronicznej skrzynki pocztowej
użytkownika. ·
Stanowisko – nazwa zajmowanego
przez użytkownika stanowiska w firmie. ·
Celina login – login nadany użytkownikowi
do systemu Celina. ·
Celina hasło – hasło użytkownia do
systemu Celina. ·
Czyść folder TMP podczas logowania –
logiczne (zaznaczone - TAK, puste - NIE).Pole to należy zaznaczyć gdy
użytkownik nie chce aby program zachowywał w jego folderze tymczasowym pliki
utworzone w trakcie pracy w programie. Po włączeniu tego pola pliki utworzone
podczas każdej sesji będą przechowywane w folderze tymczasowym tylko do czasu
następnego logowania. Przyciski
funkcji ·
Zmiana hasła – otwiera funkcję
zmiany hasła dla danego użytkownika. Zmiany hasła może dokonać tylko użytkownik
już zalogowany i jest ona możliwa tylko dla własnego konta. Hasło nie może być
krótsze niż 9 znaków w tym jedna cyfra i jedna duża litera. Co 30 dni program
wymusza zmianę hasła. ·
Dodaj – dopisuje nowego użytkownika
do listy. ·
Edytuj – udostępnia pola
wprowadzania do edycji danych. ·
Kasuj – usuwa użytkownika z
listy. ·
Zakończ – zamyka okno firm i
przechodzi do wyższego poziomu.