Pomoc programu BlueCel  
Korekta

Korekta dokumentu jest możliwa poprzez funkcję korekty dostępną pod klawiszem Korekta w Nagłówku zgłoszenia.

 

 

Po wybraniu funkcji korekty należy dokonać wyboru jej rodzaju. Jeśli korekta dotyczy zapisów w nagłówku rejestru to należy wybrać „Nagłówek dokumentu”. Jeżeli korygowane będą wpisy na pozycji towarowej to wybieramy „Pozycje dokumentu”

 

W wypadku wybrania korekty pozycji należy podać numer pozycji której dotyczy korekta. Następnie wybrać nazwę korygowanego pola. Na ekranie pojawi się tabela zawierająca listę pól bazy danych.

Po wybraniu pola korekty udostępnią się pola:

 

Przed korektą – dotychczasowa informacje zachowana w polu (niedostępne).

Po korekcie – nowa zawartość pola (korekta)

Powód korekty – opis przyczyny korekty (Np.: numer decyzji organu celnego)

 

Po zatwierdzeniu korekty program wyświetli informację jej wykonaniu oraz o umieszczeniu stosownej informacji w historii zmian. Korekta zawsze wywołuje umieszczenie zapisów w historii zmian.

 

Historia korekt dostępna jest w menu Narzędzia.


Copyright © 1996-2017 BlueSoft - Piotr Ziółkowski