![]() |
![]() |
Korekta
dokumentu jest możliwa poprzez funkcję korekty dostępną pod klawiszem Korekta w Nagłówku
zgłoszenia. Po
wybraniu funkcji korekty należy dokonać wyboru jej rodzaju. Jeśli korekta
dotyczy zapisów w nagłówku rejestru to należy wybrać „Nagłówek dokumentu”.
Jeżeli korygowane będą wpisy na pozycji towarowej to wybieramy „Pozycje
dokumentu” W wypadku
wybrania korekty pozycji należy podać numer pozycji której dotyczy korekta.
Następnie wybrać nazwę korygowanego pola. Na ekranie pojawi się tabela
zawierająca listę pól bazy danych. Po
wybraniu pola korekty udostępnią się pola: Przed
korektą – dotychczasowa informacje zachowana w
polu (niedostępne). Po
korekcie – nowa zawartość pola (korekta) Powód
korekty – opis przyczyny korekty (Np.: numer
decyzji organu celnego) Po
zatwierdzeniu korekty program wyświetli informację jej wykonaniu oraz o
umieszczeniu stosownej informacji w historii zmian. Korekta zawsze
wywołuje umieszczenie zapisów w historii zmian. Historia
korekt dostępna jest w menu Narzędzia.